«СЕНІМ ЖӘШІГІ» / «ЯЩИК ДОВЕРИЯ».
«СЕНІМ ЖӘШІГІ» «ЯЩИК ДОВЕРИЯ». |
*Мұнда сіз өздеріңізді толғандыратын сұрақ бойынша хат жолдауларыңызға болады.
* Здесь вы можете оставить письмо о волнующих вас вопросах.
*Сенім жәшігі оқушылар үшін қызмет етеді.
*Ящик доверия функционирует для учащихся.
«Сенім жәшігі».
Егер де бір мәселе мазасала, достыққа, отбасындағы қарым – қатынасқа, топтағы қарым – қатынасқа, мұғаліммен, сыныптасыңмен қарым – қатынасқа байланысты жағдай туындап жатса - бұл ақпарат сізге, бізге жазыңыз.
Сенім жәшігін қолдану тәртібі:
1. Сізді мазалайтын мәселенің түйінін кез келген форматты қағазға жазыңыз.
2. Сіздің хатыңыз кімге жолданғанын жазуыңызға болады (психологқа, әлеум. педогогқа, немесе әкімшілікке), жазбауыңызға да болады.
3. Сіздің хабарламаңыз кімнен екені жазылуы немесе анонимді болуы мүмкін. Сізбен хабарласатын телефон нөмірін жаза аласыз, сонымен қатар e-mail қалдыруыңызға болады, сізге электронды почта арқылы хабарласамыз.
Өзіміз жағынан хат жазбаларының құпия болатынына сөз береміз.
Мақсат және негізгі міндет
«Сенім жәшігі» мектепте келесі мақсатпен құрылыды:
- білім беру үдерісінің субъектілеріне педогогикалық, психологиялық, құқықтық көмек көрсету;
- «Сенім жәшігіне» түсетін білім беру үдерісінің субъектілерінің хабарламаларын тіркеу және қарастыру, жедел
қабылдауды қамтамасыз ету.
Сенім жәшігін пайдалану ережелері
Сізді алаңдататын мәселенің мәнін сипаттай отырып, «Сенім жәшігіне» хат жаза аласыз. Хатыңызды кімге арналғанын да ( психолог, әлеуметтік педагог, сынып жетекші, пән мұғалімі, мектеп әкімшілігі) көрсетіп, қолыңызды қоясыз. Қаласаңыз, қол қоймауға да болады. Бірақ жазған хатыңыз жасырын болады.
Сіз жеке жауап алғыңыз келмесе, сізбен байланысуға болатын телефон нөмерін немесе электрондық почтаны жаза аласыз. Біз өз тарапымыздан хат алмасудың құпиялығын сақтауға уәде береміз.
Что это такое - «Ящик Доверия», как им пользоваться и как получить ответ?
Если Вас беспокоит какая- либо проблема, связанная с дружбой, отношениями в семье, общением в классе, взаимоотношениями с учителями - эта информация для вас, напишите нам!
Если вы по какой- либо причине не можете или не хотите подойти и поговорить лично о том, что вас беспокоит - вы можете нам написать. Возможно, вы хотите получить конкретную помощь от специалистов школы: психолога, социального педагога, инспектора, классного руководителя, медицинского работника школы, администрации или хотите получить полезную информацию.
Основные задачи
Основными задачами функционирования «Ящика Доверия» являются:
1. обеспечение оперативного приёма, учёта и рассмотрения письменных обращений учащихся и их родителей/ законных представителей, содержащих вопросы по правам ребёнка;
2. обработка, направление и анализ обращений, поступивших посредством «Ящика Доверия», их обобщение с целью устранения причин, порождающих обоснованные жалобы;
3. оперативное реагирование на жалобы, просьбы учащихся их родителей/ законных представителей и решение проблем.
Правила пользования «Ящиком Доверия»
1.Напишете, изложив суть беспокоящей вас проблеме, письмо в «Ящик Доверия».
2.Вы можете подписать, кому предназначено ваше письмо (психологу, социальному педагогу, уполномоченному по защите прав, классному руководителю, учителю - предметнику, администрации школы). При желании можете не подписывать. Тогда ваше обращение будет анонимным, т.е. без подписи.
3.Вы можете написать номер телефона или адрес электронной посты, по которым можно с вами связаться, если не хотите, чтоб вам дали ответ на сайте.
Со своей стороны обещаем соблюдать конфиденциальность (тайну) переписки.