18
март
2024
«Қош келдің, төрлет Наурызым!»
2024 жылдың 18 наурызында 5А, 5Б сыныбында қазақ тілі пәнінен «Қош келдің, төрлет Наурызым!» атты мерекелік-танымдық сабақ өткізілді. Сабақта оқушылар топқа бөлініп «Наурыз мерекесінің тарихы», «Наурыз мерекесінің басты тағамы – Наурызкөже», «Ұлттық ойындар - ұлттық құндылығымыз», «Наурыз мерекесінің символы: Қыдыр ата», «Наурыз мейрамында көрсетілетін салт-дәстүрлер: Шашу.Бата.» атты тақырыптарға оқушылар мәтін құрастырып, постер жасады. Сабақтың соңында оқушылар ән айтып түрлі танымдық ойындар ойнап, Наурыз мейрамына байланысты сөзжұмбақтар мен ребустар шешті. Мерекелік-танымдық сабақ қызықты әрі танымды болды. Пән мұғалімдері: Козыбаева А.У., Турсунгалиева Н.М.
18 марта 2024 года в 5а, 5б кл. по казахскому языку прошел празднично-познавательный урок «Добро пожаловать, праздник Наурыз!"проведено На уроке учащиеся разделились на группы, составили текст и создали постеры на темы: «История праздника Наурыз», «Главное блюдо праздника Наурыз – Наурызкөже», «Национальные игры - национальная ценность», «Символ праздника Наурыз: Кыдыр ата», «Быт и традиции казахского народа: Шашу.Благословение». В конце урока учащиеся пели песни и играли в различные познавательные игры, решали кроссворды и ребусы, связанные с Наурыз мейрамы. Празднично-познавательный урок получился интересным и познавательным. Учителя-предметники: Козыбаева А. У., Турсунгалиева Н. М.
18 марта 2024 года в 5а, 5б кл. по казахскому языку прошел празднично-познавательный урок «Добро пожаловать, праздник Наурыз!"проведено На уроке учащиеся разделились на группы, составили текст и создали постеры на темы: «История праздника Наурыз», «Главное блюдо праздника Наурыз – Наурызкөже», «Национальные игры - национальная ценность», «Символ праздника Наурыз: Кыдыр ата», «Быт и традиции казахского народа: Шашу.Благословение». В конце урока учащиеся пели песни и играли в различные познавательные игры, решали кроссворды и ребусы, связанные с Наурыз мейрамы. Празднично-познавательный урок получился интересным и познавательным. Учителя-предметники: Козыбаева А. У., Турсунгалиева Н. М.